Ako bežať v Skagway a rozbiť váš telefón

, dnes ráno som znova bežal na Aljaške! Cestovanie so životom pešo je najlepšou metódou na vyskúšanie nového miesta! (Vezmite prosím na vedomie, že som najskôr zložil „Život na jedle“.)

Dnes ráno som sa zobudil v Skagway, AK. Zakotvili sme o 7:15, aby sme sa ubezpečili, že mi nechalo veľa času na beh, rozbiť mi telefón a dostať raňajky pred mojou exkurziou. Áno, úplne som popraskal obrazovku na svojom phone. Boo. Začnime na začiatku …
Moje najaktuálnejšie videá

00:00
08:21
01:21

Prebudil som sa neuveriteľne skoro a otvoril som záclony, aby som videl zátoky pašerákov mimo Skagway.

Mal som veľa času na obliekanie, popíjanie kávu a trochu čakať, až kým sme od kapitána dostali všetky odstránenie, že by sme mohli ísť na pobreží. Rovnako ako som to urobil, keď som bežal v Juneau, zastavil som sa, rovnako ako miestny: „Hej, nemám koncept, kde som alebo čo vystupujem v živote, chcem však bežať. Ktorým smerom musím ísť? “

Veľký človek na výlete ma nasmeroval smerom k mostu pešo na niektoré chodníky. Bol to skutočne úžasný nápad! Bolo to trochu odľahlé, ako aj strašidelné, avšak tiež viedlo k oveľa ohromujúcejšie výhľady!

A zavolal som jej mamičke a povedal som jej, že som na tejto obrovskej skale oproti lodi. Bola schopná ísť von na balkón a vidieť ma!

Bol to bod Yakuntánie. Bohužiaľ to bolo menej ako míľu od lode, takže som sa musel otočiť a ísť ďalším smerom.

Zastavil som sa, aby som urobil nejaké fotografie, než som sa otočil späť. Svoju kameru som položil proti malému stromu vyrastajúcemu z balvanu, aby som využil časovač a vyfotil. To vyfukovalo a potom padla 5 stôp a zasiahla skaly na metódu dole. Nooooooo! Našťastie sa to úplne nezlomilo, obrazovka je však zničená.

Odtiaľ som sa otočil a zamieril som do centra mesta. Bolo to neuveriteľne super roztomilé! Takže veľa obchodov. Áno, bolo to všetko turistické, ale stále rozkošné aj staré časy. Nakoniec som bežal trochu viac ako 7 míľ v Skagway.

Post-run raňajky!

Ďalšia skúsenosť dňa bola úžasná !!! Ani neviem. (Skontrolujte spoilery môjho Instagramu.)

Zahŕňalo vrtuľník, ale to nebolo ani to najlepšie.

Nikdy som nepoškodil obrazovku telefónu, takže som nešťastný na seba (nie preklep). Som však neuveriteľne potešený, že ho stále môžem využiť na zachytenie spomienok z cesty!

Otázka: Už ste niekedy zatkli telefón? Musím teraz získať nový telefón alebo čo?

Zrieknutie sa zodpovednosti: Toto vydanie je súčasťou môjho partnerstva s princeznou Cruises. Všetky názory sú moje vlastné.

Pošlite mi zošit

Zachrániť

Zdieľanie je starostlivosť!

zdieľam

Pin

Pošta

zdieľam

Neustále sa rozhodnite pre tieto:

Irvine Half Marathon Race rekapitulácia

Polovica maratónskych pretekov rekapitulácií, ako aj preskúmanie. Irvine Half Crazy Half Marathon Running Program, ako aj hodnotenie rasy, ako aj nápady pre

Beh na ostrove Marco Florida 2021

Kde bežať na ostrove Marco Island Florida. Prevádzka nápadov na cestovanie a letné výlety na pláži. Florida Run Blog a

Las Vegas Food a Paris Hotel Fotografie z polmaratónskeho víkendu

RNR Las Vegas Half Marathon Traveltipy. Čo jesť obrázky hotelov v Paríži, ako aj tie najlepšie jedlo a koktaily. rýchly trik

10 najlepších obrázkov z Boston Marathon Weekend Day 1

Boston Marathon víkendová rekapitulácia. Zábava z Boston Marathon Expo, Food, Surface Line, Run, ako aj hotel. BAA 5K Race a stretnite sa

Balenie pre beh Disney White Wine & Dine Half Marathon Race Weekend

Balenie pre beh Disney Biele víno, ako aj pretekov na večeru Marathon. Čo si balím, aby som spustil 13,1 míľový závod

šnurovanie Irvine Half Marathon

Lexus Lace Up Race Irvine Half Marathon. Oranžová oblasť prevádzkuje polovicu, 5K, výsledky relé, ako aj rekapituláciu. 2019 Lace Up Run Race Disc